Intrebari frecvente F.A.Q.

1.) Cum se returnează contravaloarea unei excursii la Agenția de turism Hey Travel 

După cum știți Agenția de turism Hey Travel este o agenție cu activitate exclusiv online. Asta înseamnă ca nu avem operațiuni cu cash pe activitatea de turism direct cu turiștii. ca atare banii se returnează către turist prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-a efectuat  prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimită la adresa de email contact@heytravel.ro numărul contului bancar. Banii se returnează direct in contul cardului atașat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.

2.) Se poate plăti in ziua excursiei sau evenimentului?

In cazuri excepționale se poate plăti si in ziua excursiei cu autocarul, însă doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat înaintea acestora. Locul se rezerva in momentul achitării excursiei sau avansului, după caz.

3.) Se poate plăti cu vouchere de vacanta? 

Deocamdată NU se poate plăti cu vouchere de vacanta.

4.) Daca ați achitat si nu mai puteți participa la excursie iată  ce se  poate face:

In cazul in care ați achitat si nu mai puteți participa la excursie, conform Contractului, ai următoarele variante:

  1. Îți poți exercita dreptul de retragere, de care poți beneficia după cum urmează: la excursiile fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
  2. Dreptul de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc, cu informarea Agenției prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere.
  3. Poți cesiona contractul unei terțe persoane ( contract de cesiune ) care îndeplinește toate condițiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligația de a anunța Agenția prin e-mail, cu cel puțin 3 zile înaintea datei de plecare.
  4. In cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, in cazul evenimentelor fără cazare, cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, in cazul evenimentelor cu cazare, sau cu mai puțin de 45 de zile calendaristice înainte de data plecării, in cazul evenimentelor cu avionul, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează si nu pot fi folosite pentru alte excursii

5.) Cum plătesc?

In procesul de comanda, după introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalități de plata:

  • Plata online cu cardul fără comision (recomandat);
  • Transfer bancar prin Internet Banking sau (OP);
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank din București si din tara, fără comision.